Rabobank Westelijke Mijnstreek

Dichtbij de kern

U wilt een nieuwe rekening openen, een verzekering afsluiten of bijvoorbeeld een volmacht opstellen. Dat betekent dat u contact moet opnemen met de bank. Een telefoontje of mailtje tussen de bedrijven door lukt meestal nog wel. Maar daadwerkelijk naar de bank toegaan voor een afspraak, is een ander verhaal. Uw agenda zit de komende weken overdag en in de avonduren vol met afspraken en de lege momenten zijn net te kort om op en neer te rijden…

De Rabobank komt naar u

Geen nood! Dan komt de bank toch gewoon naar u? In de pauze op uw werk, in de sportkantine terwijl u op uw kinderen wacht, of gewoon bij u thuis. De mobiele adviseur van Rabobank Westelijke Mijnstreek, Rob Haane, is daar waar ú hem nodig heeft. En dat werkt geweldig, heeft Rob gemerkt.

“Een paar maanden geleden heb ik mijn werkplek in het Adviescentrum aan de Bergerweg verruild voor het ‘Geleense’. Ik ben de hele week in Geleen. Ik werk onder meer vanuit wijksteunpunten en verzorgingshuizen, maar op afspraak ga ik ook naar mensen thuis of bezoek ik hen op een andere plek waar het gelegen komt. Ideaal voor klanten die minder mobiel zijn en niet zelfstandig naar de bank kunnen komen. Maar bijvoorbeeld ook voor mensen die weinig tijd hebben. Denk aan mantelzorgers, tweeverdieners of jonge gezinnen die even geen oppas kunnen regelen. Ik merk dat dit voor veel mensen écht een uitkomst is. Het wordt niet alleen gewaardeerd dat ‘de bank’ naar ze toekomt, maar het persoonlijke contact maakt voor velen ook echt een groot verschil.”

Dichtbij en betrokken

De Rabobank heeft in de voorbije jaren hard gewerkt aan het verbeteren en verbreden van haar virtuele dienstverlening. Klanten kunnen tegenwoordig snel en veilig online bankzaken regelen, waar en wanneer het uitkomt. Door nu ook met een adviseur aanwezig te zijn in de kern, wil de bank het verschil maken voor klanten voor wie het minder vanzelfsprekend of makkelijk is online bankzaken te regelen, of die moeilijk naar de bank toe kunnen komen.

Dagelijkse bankzaken

Rob: “Mijn aanwezigheid in Geleen is niet onopgemerkt gebleven. Klanten spreken me steeds makkelijker aan als ze me toevallig tegenkomen. Op straat, in een lunchroom of tijdens een evenement. Dan kies ik er meestal wel voor een afspraak te maken, al zijn sommige vragen eenvoudig ter plekke te beantwoorden. Het ligt er maar net aan waar mensen me voor nodig hebben. Ik ben er voor alle dagelijkse bankzaken, waarvoor klanten normaal gesproken de bank bellen, mailen of bezoeken. Ik geef uitleg over internetbankieren, zodat mensen zelfstandig kunnen bankieren. Ik help bij het regelen van volmachten of het afhandelen van een overlijden. Maar ik ben er ook voor antwoorden of advies over producten als sparen of verzekeren.

Als Rabobank Westelijke Mijnstreek voorzien we hiermee écht in een behoefte van onze klanten. En ik vind het zelf ook erg fijn om mensen op deze manier, dichtbij huis te helpen. Bovendien spelen we zo als lokale bank nog gerichter in op wat er leeft in ons werkgebied. Daar doen we het voor!”

Ook voor u!

Rob is op werkdagen en tijdens evenementen op verschillende plekken in Geleen aanwezig. Woont of werkt u in Geleen en heeft u een vraag over uw dagelijkse bankzaken? Dan kunt u Rob bellen, appen of mailen voor het maken van een afspraak. Hij is bereikbaar via telefoonnummer 06-510 95 646 of per mail via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Rabobank img